Tevreden of een klacht?

Tevreden patiënten en bezoekers zijn voor Noordwest Ziekenhuisgroep heel belangrijk. Daarom horen wij graag uw mening en ervaring. Ook als deze niet positief is. Het team ‘patiëntbeleving’ neemt alles in behandeling.

Uw ervaring kan voor ons aanleiding zijn bepaalde zaken extra te bekijken en/of het beleid te veranderen.

Team ‘patiëntbeleving’ komt graag met u in contact. Zij zoeken samen met u naar een oplossing. Op deze manier kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.  

U kunt een klacht op verschillende manieren indienen: 

In de folder ‘Een klacht’ leest u hoe wij uw klacht in behandeling nemen en wat u van ons kunt verwachten. Het is niet mogelijk om anoniem een klacht in te dienen. We kunnen dan niet reageren op specifieke situaties. We vinden het erg belangrijk dat een zorgverlener kan reageren op uw klacht. 

Om onze zorg en dienstverlening te blijven verbeteren, vragen we patiënten en bezoekers naar hun ervaringen. Dit doen we onder andere met (digitale) enquêtes en vraaggesprekken. Meer informatie hierover leest u op de pagina ‘kwaliteit van zorg’ onder het kopje tevreden patiënten.