De zorg ontwikkelt zich razendsnel en digitalisering speelt daarin een grote rol. Ook het ziekenhuis werkt hard aan digitale zorg. Naast het patiëntenportaal Mijn Noordwest, werkt Noordwest ook aan de ontwikkeling van andere digitale middelen.
Digitale ziekenhuispost: uw contactvoorkeur en e-mailadres
Noordwest verstuurt veel post. Toch is dit niet altijd nodig. Dit kan nu namelijk ook digitaal, als uw voorkeur hiernaar uit gaat.
Als u aangeeft dat uw contactvoorkeur ‘digitaal’ is, dan ontvangt u informatie over uw afspraak niet meer per post. U krijgt dan via e-mail een melding dat de informatie voor u klaar staat in het patiëntenportaal Mijn Noordwest. Het is in dat geval belangrijk dat uw e-mailadres bij ons bekend is. Sommige informatie blijft u nog wel per post ontvangen. Ook voor onze andere digitale mogelijkheden is het belangrijk dat uw e-mail bij ons bekend is.
Hoe zet ik mijn contactvoorkeur op digitaal en controleer ik mijn e-mail?
- ga naar www.nwz.nl/mijnnoordwest > log in met uw DigiD > ga naar Mijn gegevens
- u klikt op Contactvoorkeuren en selecteert ‘Digitaal’
- u klikt op Contactgegevens > ga naar contactgegevens tonen > E-mailadres. U controleert uw e-mailadres of vult deze in
Folder
Alle informatie over onze digitale zorg leest u ook terug in de folder ‘Digitale zorg bij Noordwest’. Deze vindt u ook in de folderrekken bij onze hoofdingangen.