Tevreden patiënten en bezoekers zijn voor Noordwest Ziekenhuisgroep heel belangrijk. Daarom horen wij graag uw mening en ervaring. Ook als deze niet positief is. Het team ‘patiëntbeleving’ neemt alles in behandeling. Uw ervaring kan voor ons aanleiding zijn bepaalde zaken extra te bekijken en/of het beleid te veranderen.
Heeft u een klacht?
Team ‘patiëntbeleving’ komt graag met u in contact. Zij zoeken samen met u naar een oplossing. Op deze manier kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.
U kunt een klacht op verschillende manieren indienen:
• via het online klachtenformulier
• telefonisch: op werkdagen van 08:30 tot 16:30 uur op telefoonnummer 072 – 548 3501. Buiten werktijden kunt u iets inspreken. Wij bellen u dan zo spoedig mogelijk terug
• schriftelijk: u kunt uw brief opsturen naar Noordwest Ziekenhuisgroep, t.a.v. team patiëntbeleving, huisnummer 044, postbus 501, 1800 AM Alkmaar
In de folder ‘Een klacht’ leest u hoe wij uw klacht in behandeling nemen en wat u van ons kunt verwachten. Het is niet mogelijk om anoniem een klacht in te dienen. We kunnen dan niet reageren op specifieke situaties. We vinden het erg belangrijk dat een zorgverlener kan reageren op uw klacht.
Voor meer informatie leest u de volledige klachtenregeling van Noordwest Ziekenhuisgroep.
Heeft u een compliment, wens of tip?
U kunt uw compliment, wens of tip laten weten door de online klantenwenskaart in te vullen. Dit kan anoniem als u dit wilt.
Hoe meten we uw tevredenheid?
Om onze zorg en dienstverlening te blijven verbeteren, vragen we patiënten en bezoekers naar hun ervaringen. Dit doen we onder andere met (digitale) enquêtes en vraaggesprekken. Meer informatie hierover leest u op de pagina ‘Tevreden patiënten’.
Beoordeel ons op ZorgkaartNederland
U kunt op de website van ZorgkaartNederland lezen hoe anderen uw ziekenhuis en/of specialist beoordelen. Bent u patiënt geweest van Noordwest Ziekenhuisgroep? Dan kunt u ook uw ervaring met anderen delen via deze website. Ga naar ZorgkaartNederland.